מהי הרחבת ביטוח נסיעות לגיל הזהב?

הרחבת ביטוח נסיעות לגיל הזהב - מאמר מאת נניקאר

ביטוח נסיעות לגיל השלישי; מהו, מה כולל ומה חובה לדעת לפני רכישת פוליסה? – קראו כאן. 

רגע לפני שנעמיק בסוגי פוליסות של ביטוח נסיעות לגיל הזהב, נציין שככל שגילאי המבוטחים מתקדמים יותר, ככה מחירי ביטוח הנסיעות עשויים להיות יותר גבוהים. בין אם אתם צריכים ביטוח נסיעות לחו”ל עבור מדינת יעד כזאת או אחרת, הנה 3 מהיתרונות המהותיים של הרחבת ביטוח נסיעות לגיל הזהב:

  1. כיסוי הוצאות רפואיות הכרוכות במצב רפואי קיים.
  2. החזרי הוצאות בגין טיפולים, תרופות ואשפוזים הקשורים לבעיות רפואיות קיימות.
  3. ידוע כי בגילאי הזהב ישנם סיכונים בריאותיים, שאליהם חשופים האנשים. לכן, רכישת הפוליסה תבטיח שאם חלילה משהו יקרה, תקבלו טיפול וכך תימנע חלילה החמרה של מצב רפואי כזה או אחר.

מה כולל ביטוח נסיעות לגיל הזהב? (עם או בלי הרחבה)

ביטוח נסיעות לחו”ל, גם בפוליסה הסטנדרטית שלו, כולל כמה היבטים שונים אשר מהווים כיסוי כלכלי ובריאותי במהלך נסיעה לחו”ל. בתוך כל, ביטוחי נסיעות לחו”ל עבור גיל הזהב יכולים לכלול את סוגי הכיסויים הבאים:

  • ביטוח כבודה ומזוודות, כולל פריטים אישיים וחפצים יקרי ערך.
  • ביטוח ביטול טיסות אשר כולל גם כיסוי למקרה של ביטול בתי מלון.
  • חילוף וכן הטסת חירום חזרה לישראל במקרה הצורך.

באיזו פוליסת ביטוח כדאי לבחור?

בשורה התחתונה, ככל שאנחנו מתבגרים, הצרכים משתנים והדרישות שלנו משתנות בכל הנוגע לביטוחי בריאות ונסיעות לחו”ל. סוגים שונים של פוליסות ביטוח מספקים כיסויים שונים, כאשר בחירת הפוליסה הנכונה תלויה באותם צרכים אישיים שלכם. הכוונה היא לצרכים רפואיים, אבל בנוסף לכך אנחנו מתכוונים גם לצרכים רגשיים. למשל, ביטוח כבודה הוא אינו צורך רפואי, אבל הוא כן יקנה לכם שקט נפשי בידיעה שהמטען שלכם מבוטח בכל מקרה של צרה שלא תבוא. לכן, בחירת הפוליסה הנכונה תלויה אך ורק בכם, ובמה שיקנה לכם את השלווה הנחוצה במהלך נסיעה למדינה זרה.

כמה עולה הרחבת ביטוח נסיעות לגיל הזהב?

אם השאלה היא כמה עולה הרחבת ביטוח נסיעות לגיל הזהב, התשובה היא כמה מאות שקלים בודדים למשך כשבוע בחו”ל. הממוצע עומד בין הטווחים של כ-150 דולרים – 180 דולרים לשבוע, מה שעשוי להסתכם לעיתים גם ב-1,000 ₪ ומעלה לשבוע בחו”ל. לכן, חשוב לערוך השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו”ל לגיל הזהב. באמצעות ביצוע השוואת מחירים לביטוח נסיעות לקשישים ניתן לעיתים לחסוך גם עשרות שקלים ומעלה לכל מבוטח\ת.

יתרונות השוואת מחירים עבור ביטוח נסיעות לגיל הזהב

כידוע, אנשים מבוגרים במקרים רבים טסים כחלק מקבוצת אנשים – במסגרת טיול מאורגן דרך אחת מסוכנויות הנסיעות או באופן פרטי (משפחה, חברים, מועדונים שונים וכו’). כאשר מדובר על מספר ביטוחים, המחירים יכולים להגיע לאלפים רבים של שקלים. לכן, חשוב לערוך השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו”ל לגיל השלישי. זהו היתרון העיקרי והמהותי ביותר בתהליך של השוואת מחירי ביטוח לחו”ל. טיפ אחרון מאיתנו, לסיכום, תמיד תוודאו גם שאתם מסתייעים בחברת הביטוח הנכונה ובעלת המוניטין המקצועי ביותר. זאת, תוודאו על ידי בדיקת ביקורות באינטרנט, חוות דעת ברשתות החברתיות וכו’.

בהצלחה, וטיסה נעימה 🛫

Summary
מהי הרחבת ביטוח נסיעות לגיל הזהב?
Article Name
מהי הרחבת ביטוח נסיעות לגיל הזהב?
Description
ככל שאנחנו מתבגרים, הצרכים משתנים והדרישות שלנו משתנות בכל הנוגע לביטוחי בריאות ונסיעות לחו"ל.
Author