חנות לגיל השלישי: פתרונות איכותיים לחיים נוחים ובטוחים

חנות אביזרים לגיל השלישי - NaniCare

אתם חווים את הוריכם/קרוביכם מתבגרים ומתבגרים מיום ליום ומתחילים להשלים עם העובדה שהם זקוקים לתמיכה נוספת כעת, במובן הרגשי והפיזיולוגי?! אז מה עושים כדי לסייע להם בפן הפיזי-קוגנטיבי ולהקל עליהם את ביצוע הפעולות היומיומיות כמו הליכה, אכילה רחצה ועוד? התשובה היא: חפשו אחר חנות אביזרים לגיל השלישי, שתיתן לכם מענה מקיף למגוון צרכיו של הקשיש או אדם בעל מגבלות פיזיות כאלה ואחרות.

אתם לא תאמינו כמה סוגי אביזרים ומכשירים קיימים בתחום הזה היום וכמה זה יכול להביא לשיפור באיכות חייו של הקרובים אליכם, בעלי המגבלות הגופניות. למשל בחנות שלנו בנניקאר, תוכלו לבחור מבין מגוון קטגוריות של אביזרים לגיל השלישי, כדוגמת: מוצרים לתמיכה בידיים, מוצרי פיזיותרפיה לקשישים, מוצרים למיגון המיטה (מפני נפילת הקשיש וקבלת חבלות), תמיכות לכסאות גלגלים, כריות ומזרונים מיוחדים, מוצרי עזר לרחצה, מוצרים לניהול משק בית, כריות לתמיכה בצוואר ובראש ועוד.

להלן מספר הצעות לתמיכה בהורים מזדקנים וקרובי משפחה בתפקוד היומיומי שלהם:

עזרי ניידות

הליכונים, רוטורים, מוטות אחיזה ומעקות יכולים לעזור ליציבות ולמנוע נפילות. ודאו ששבילי ההליכה בכניסה לבית המגורים יהיו ברורים ומוארים היטב.
התקינו מעקות ומוטות אחיזה והניחו מחצלות נגד החלקה בחדר האמבטיה כדי להפוך את הרחצה לקלה ובטוחה יותר. שקלו גם לקנות כיסא מקלחת או ספסל רחצה במידת הצורך.
כיסא גלגלים או קטנוע ממונע יכולים לעזור לאנשים עם ניידות מוגבלת להתניי בצורה טובה הרבה יותר.

מכשירים המסייעים לפעילויות חיי היומיום

פריטי משק בית כמו:  פלייסמטים מונעים החלקה, קערות עם כוסות יניקה וכלים עם ידיות מובנות יכולים להקל על האכילה.
התקן מושב אסלה מוגבה ומסגרות בטיחות מסביב לאסלה לקימה קלה ובטוחה יותר, גם הם מוצרים חיוניים וטובים לקשישים מוגבלי ניידות.

אנו ב-NaniCare פועלים מתוך "השטח", כבר למעלה מ-15 שנה (החברה נוסדה בשנת 2008). אנו מקפידים להיפגש עם אחיות, מומחים לגריאטריה, פיזיותרפיסטים ומרפאים בעיסוק ומקבלים מהם השראה לפיתוחם ושיווקם של עוד ועוד מוצרים רלוונטים להקלה בקשיי התפקוד הגופני ביום יום ושיפור איכות החיים של הקשיש. אנו מספקים גם ציוד למגוון בתי אבות, מוסדות סיעודיים ומרכזי יום לקשיש בפריסה ארצית (מספקים ציוד ללמעלה מ-250 מרכזים ברחבי הארץ). עבודת המחקר שלנו בשטח - בפגישה עם אנשי מקצוע כמפורט קודם לכן ובעבודה עם מבחר מוסדות לגיל השלישי, מאפשרת לנו בנניקאר, לספק ללקוחותינו הרבים, מענה אידיאלי  ם במקרים הדורשים התאמה אישית לפי מידות מיוחדות וכד'.

למה חשוב לבחור בחנות לגיל השלישי עבור רכישת ציוד עזר?

חנויות לגיל השלישי מציעות יתרונות רבים לעומת חנויות רגילות:

  • מגוון מוצרים מותאמים לגיל השלישי: מוצרים המיועדים לגיל השלישי מותאמים במיוחד לצרכים של אנשים מבוגרים. הם בדרך כלל נוחים יותר לשימוש, בטוחים יותר לשימוש ויעילים יותר.
  • שירות מקצועי: צוות החנויות לגיל השלישי מיומן במיוחד בתחום העזרים לגיל השלישי. הצוות יכול לעזור לאנשים מבוגרים לבחור את המוצרים המתאימים ביותר לצרכים שלהם.
  • התאמה אישית: חנויות רבות מציעות שירותי התאמה אישית של מוצרים, כגון התקנת ידיות אחיזה במקלחת או התאמת הליכון.
  • אחריות: חנויות אלו מציעות אחריות על רוב המוצרים הנמכרים בהן.

בצעו שינויים והתאמות בבית הקשיש

שפרו את התאורה בכל הבית והתקינו מנורות לילה במסדרונות ובחדרי רחצה.
הסירו שטיחים רופפים ופריטים מיותרים נוספים העלולים להוות סכנות מעידה.
התקינו ידיות בסגנון מנוף על דלתות וברזים שקל יותר לאחיזה וודאו שלמדרגות מותקנים מעקות יציבים משני הצדדים. שקלו להתקין מעלית כיסא אם המדרגות מאתגרות מאוד.

NaniCare חנות אביזרים לגיל השלישי - למה לרכוש אצלנו בנקודות

  • אפשרות למשלוח מהיר לכתובת המבוקשת
  • חברה עם ותק וידע רבים בתחום האביזרים לגיל השלישי ובעלי מוגבלויות שונות
  • אין זה משנה איזה סוג של אביזרים אתם מחפשים וכמה כסף אתם יכולים להשקיע בקנייתם, אנחנו מתחייבים שנעשה את המיטב כדי להכווין אתכם לפריטים המתאימים לכם ביותר.
  • אנחנו כאן בשבילכם עם מגוון ענק של אביזרים גדולים (מזרונים למניעת פצעי לחץ, מקלות הליכה, תמיכות למיטה ועוד) כקטנים (כריות כוסמת לחימום במיקרוגל, כיסוי מרופד לשולחנית, סלי כביסה ועוד).

*חשוב לזכור כי, כל אדם הוא ייחודי ובהתאם, יש לו גם צורך שונה מאדם הסובל ממוגבלות וקושי דומה לשלו, כך שחשוב לקבל ייעוץ מותאם ונכון מול גורם רופאי מוסמך, אשר יכוון אותך לאביזר העזר הנכון ביותר עבורך.

לסיכום

בנניקאר (NaniCare): אנו מציעים מגוון רחב של מוצרים ופתרונות לגיל השלישי, תוך הקפדה על איכות, בטיחות ועיצוב נגיש. צוות המומחים שלנו ישמח לסייע לכם לבחור את המוצרים המתאימים ביותר לצרכים שלכם.

אל תהססו לפנות אלינו בשביל הכוונה מקצועית, בטופס יצירת הקשר או ישירות בטלפון

Summary
חנות לגיל השלישי: פתרונות איכותיים לחיים נוחים ובטוחים
Article Name
חנות לגיל השלישי: פתרונות איכותיים לחיים נוחים ובטוחים
Description
אתם לא תאמינו כמה סוגי אביזרים ומכשירים קיימים בתחום הזה היום וכמה זה יכול להביא לשיפור באיכות חייו של הקרובים אליכם, בעלי המגבלות הגופניות. למשל בחנות שלנו בנניקאר, תוכלו לבחור מבין מגוון קטגוריות של אביזרים לגיל השלישי
Author