אביזרי אמבטיה לנכים: עצמאות ובטיחות בחדר האמבטיה

אביזרי אמבטיה לנכים - Nanicare

בכל הקשור לאנשים עם מוגבלויות, אנו ב- NaniCare עושים את המקסימום על מנת לתת את המענה המקצועי והמתאים ביותר עבורם, על מנת שיוכלו להמשיך ולתפקד באופן עצמאי עד כמה שניתן בעזרת הציוד המותאם שאנו מספקים.

אביזרי אמבטיה לנכים זה תחום ייחודי עליו יש לתת את הדעת ואת תשומת הלב המרבית, שכן, סביבת האמבטיה/ מקלחון היא סביבה מאתגרת ובעלת פוטנציאל סכנה ופציעה לאנשים עם מוגבלויות, באם נעזרים באביזרים שאינם מתאימים או תקניים.

אנו ב- NaniCare משקיעים מחשבה רבה ומעמיקה במציאת הפתרונות הטובים ביותר אשר יסייעו לשיפור חייו של המטופל, כמו גם התאמה מדויקת למוגבלותו, בטח ובטח כאשר מדובר על אביזרי אמבטיה לנכים.

מה חשוב לדעת על אביזרי אמבטיה לנכים?

חדר הרחצה בבית נחשב לאחד החדרים עם פוטנציאל התאונות הביתיות הגדול ביותר, בעיקר אם מדובר על אדם בעל מוגבלות שאינו עצמאי וכל תאונה בחדר הרחצה עלולה להיות הרת אסון עבורו.

לכן, היה ויש בבית אדם נכה/ מוגבל/ קשיש, חשוב לאבזר את חדר הרחצה והשירותים בעזרים מותאמים שיכולים להקל עליו את ההתנהלות, למנוע ולהפחית נפילות, החלקה וכדומה.

על מנת לאבזר את חדר הרחצה באופן מיטבי ומועיל, חשוב לדעת מה נדרש לכם, ישנם אביזרי אמבטיה לנכים מסוגים שונים המיועדים לשימושים שונים כמו למשל:

  • מדבקות למניעת החלקה- אלו מדבקות עמידות המתאימות לכל חדר/ מקום בו קיימת סכנת החלקה, מתאים לילדים/ מבוגרים/ קשישים/ בעלי מוגבלויות.
  • ידיות/מוטות אחיזה- ניתן להתקין ידיות אחיזה בתוך המקלחת/ המקלחון, בחדר השירותים ליד האסלה. מסייע בישיבה ובקימה.
  • כסא/ מושב רחצה- ישנם כמה וכמה סוגים מותאמים לפי צורך ומוגבלות האדם המשתמש.
  • ספסלים: ספסלים מותקנים בחדר הרחצה ומאפשרים מקום ישיבה נוח בזמן ההתארגנות.
  • מדרגות: מדרגות קטנות המונחות בתוך האמבטיה ומסייעות בכניסה ויציאה נוחה לבעל המוגבלויות הגופניות.
  • ידיות אחיזה: ידיות מותקנות על קירות חדר הרחצה ומסייעות בתמיכה ויציבות בזמן ההתניידות.
  • מחצלות נגד החלקה: מחצלות מיוחדות המונחות על רצפת האמבטיה או המקלחון ומונעות החלקה.
  • התקנים להרמת אסלה: התקנים מיוחדים המאפשרים הרמה והורדה של אסלת השירותים
  • התקנים מיוחדים: התקנים נוספים כמו ראשי מקלחת מיוחדים, ווים לתליית בגדים ומגבות, ואביזרים לאחסון מוצרי רחצה.

היכן מומלץ לרכוש אביזרי אמבטיה לנכים?

פיתוח ושיווק אביזרי אמבטיה לנכים אינו מתאים לחובבנים. חברת NaniCare הינה אחת מהחברות הוותיקות בתחום פתרונות איכות חיים לגיל הזהב ולאנשים בעלי מוגבלויות. אנו מעניקים שירותים ליותר מ- 150 בתי אבות בארץ, מוסדות גריאטריים, בתי אבות סיעודיים ומעונות משרד הרווחה, להם אנו מסייעים במציאת פתרונות ואביזרים מותאמים למטופלים הזקוקים להם. אנו פועלים גם בשוק הפרטי יחד עם פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, מאמני כושר ואחרים.

מאז 2008 צברנו ידע וניסיון מקצועי נרחב ביותר ואנו מפתחים את המוצרים שלנו תוך שת"פ של הלקוח. אנו מקיימים מפגשים מקצועיים עם אנשי מקצוע מהתחום על מנת לבחון את האפשרויות החדשות העומדות לרשותנו בכדי שנוכל לסייע במציאת פתרונות מתאימים לכל דורש.

באתר שלנו, ניתן למצוא פריטים ואביזרים שונים לחדר הרחצה המתאימים לאנשים בעלי מוגבלויות שונות, כמו למשל:

ומוצרים נוספים לבחירתכם.

חברת NaniCare משקיעה ימים כלילות למען ובעבור לקוחותינו, מפתחים אביזרים המסייעים לשיפור איכות החיים, לא רק של האדם בעל המוגבלות, אלא גם לבני משפחתו, תוך מתן מענה מקצועי ויחס אישי לכל לקוח.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת ולסייע לכם בכל הדרוש.

NaniCare

Summary
אביזרי אמבטיה לנכים: עצמאות ובטיחות בחדר האמבטיה
Article Name
אביזרי אמבטיה לנכים: עצמאות ובטיחות בחדר האמבטיה
Description
אביזרי אמבטיה לנכים זה תחום ייחודי עליו יש לתת את הדעת ואת תשומת הלב המרבית, שכן, סביבת האמבטיה/ מקלחון היא סביבה מאתגרת ובעלת פוטנציאל סכנה ופציעה לאנשים עם מוגבלויות, באם נעזרים באביזרים שאינם מתאימים או תקניים.
Author
Publisher Name
נניקאר - ציוד עזר לקשישים ובעלי מוגבלויות
Publisher Logo