אביזרי עזר לקשישים

אביזרי עזר לקשישים - NaniCare

חברת NaniCare היושבת בקיבוץ דברת שבעמק יזרעאל מתמחה בייצור אביזרי עזר לקשישים.

אנו מייצרים חגורות לכסאות גלגלים תוך שיתוף פעולה הדוק עם אנשי המקצוע המובילים בארץ את המוצרים שלנו ניתן לראות במעל 250 בתי אבות ברחבי המדינה.

אנו מספקים אמצעי עזר לקשישים ובעלי מוגבלויות, למגוון של מעל 100 מעונות משרד הרווחה בתי ספר חינוך מיוחד. וגם לשוק הפרטי.

אמצעי עזר לקשישים - NaniCare

אמצעי עזר לקשישים

אחד המוצרים המובילים שלנו הוא: חגורה לכסא גלגלים. החגורות שלנו מיוצרות מחומרים נעימים למשתמש תוך שימוש בספוגים במגוון דרגות קשיות, קליפסים חזקים במיוחד המקנים לחגורה אורך חיים גבוהה ועמידות גבוהה לאורך זמן. ציפויים בניילון PU - השומר על החגורות לכיסא הגלגלים לאורך זמן.

ישנם מגוון פתרונות לאבטחה של חלקים שונים בגוף:

  • בטן
  • אגן
  • כתפיים
  • רגליים ושוקיים

מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע בבואנו לבחור מתוך ציוד עזר לקשישים

זה יכול להיות רופא, אחות ראשית, פיזיותרפיסט או מרפא בעיסוק. דרכם נבין את הסיבה שלשמה צריך את החגורה ומכאן תותאם החגורה הנוחה והמתאימה ביותר.

* ניתן למצוא גם חגורות לכיסא אמבטיה לנכים, הליכון, כורסא גריאטרית או ביתית

  • חגורות למיטה סיעודית - תחום נוסף בו אנו נסמכים על ניסיון רב ונרכש הוא בחגורות למיטה. אנו מספקים 5 פתרונות שונים כנגד נפילה או קפיצה, אבטחת הסביבה הטבעית של החולה הסיעודי המיטה הסיעודית. ואם כבר הזכרנו מיטה כדאי לציין בעיה נפוצה של חבלות ממגן הדופן של המיטה. אנו יודעים לייצר מיגון מרופד לסורגי הברזל והעץ תוך התאמה אישית לגודל הסורג. מגן הדופן המרופד שלנו למיטה סעודית מונע גם הוצאת רגליים וידיים מהסורג על מנת מהמנע משברים ונפילות.
  • כריות תומכות ומשלימות לכסא הגלגלים – הכיסאות הנפוצים ביותר בשימוש בשוק המוסדי והפרטי הם כיסאות הגלגלים הפשוטים כאלו שנקנו בזול ובהחלט עושים את העבודה, כלומר ניתן להושיב ולהסיע ממקום למקום. ניתן לקנות כסאות בהתאמה אישית בחברות רבות המחירים אגב יכולים להגיע גם לעשרות אלפים. הפתרונות שלנו חוסכים כסף רב בקניית אביזרי עזר.

כאן נכנסת לפעולה חברת NaniCare המספקת ריפודים שונים ותמיכות עזר לכיסא הגלגלים הפשוט – הכול מכריות ראש נגד השמטת ראש הצידה או לאחור, דרך תמיכה לראש בזמן האוכל המאפשרת שני ידיים בטיפול והאכלה.

מיגונים לעקב ולמרפקים, וגלילים במגוון קוטרים למסעד היד ולמיגון נגד מכות מכסא הגלגלים. מפריד ברכיים למי שעבר ניתוחי ירכיים או סובל מסגירת ירכיים חזקה. כריות בודדות או כפולות במגוון גבהים לריפוד והגבהה של רגליות כיסא הגלגלים.

כרית הבננה שלנו מאפשרת מנח נוח לידיים ויכולה לשמש גם כחגורה וגם כריפוד.

כרית ספר התורה מותאמת לפי רוחב הכיסא ומיועדת לייצוב בגוף נגד נפילה או הטיה חזקה לצדדים. ויש גם מוצר להרכבה עצמית פשוטה המיועד למנח מרופד ליד פלאגית משותקת.

  • כריות ומזרונים נגד פצעי לחץ הינו אחד התחומים המזוהים ביותר עם אביזרי עזר לקשיש.

בחברת NaniCare אנו מייצרים ומשווקים מגוון כריות ומזרונים תוך שימוש בחומרים פולימרים מיוחדים המותאמים לישיבה ממושכת בכיסא הגלגלים ובמיטה. חומר ויסקו אלסטי בעל זיכרון יודע לפזר את הדם בישיבה ממושכת באותו המנח. ובכך מונע פצעי לחץ ומסייע בהחלמה.

קרא עוד: מגני עקב | מגיני מיטה | אביזרי אמבטיה לנכים