ציוד לבתי אבות

ציוד לבתי אבות - NaniCare

שלבי הזקנה של החיים, מאופיינים לצערנו בהסתברות גבוהה לקיומן של בעיות בריאותיות שונות, שעשויות אף להחמיר עם מעברו של הקשיש לבית האבות או לדיור המוגן, בשל קשיים נפשיים שעלולים לבוא יחד עם תהליך הקליטה במוסדות אלו.

על מנת להימנע ככל הניתן, מהידרדרות במצבו הגופני של הקשיש, מומלץ מאוד לספק לו את כל צרכיו הרפואיים עוד טרם המעבר המעשי למוסד הייעודי (מה גם שיש אביזרים לגיל השלישי שאינם מסופקים בידיהם) - החל מלחצני מצוקה, דרך כסאות גלגלים ועד כריות חימום להקלה על כאבי גב וצוואר.

חברת NaniCare מקיבוץ דברת מתמחה בעצוב ותפירת פתרונות להושבה בטיחותית של חולים סיעודיים. אנו מספקים חגורות למניעת נפילות מכיסא הגלגלים המיטה והליכונים.

לחברה מגוון פתרונות עם עיצוב כריות להושבה, תמיכות מעוצבות ומרופדות לידיים ולרגליים לכיסאות הגלגלים על מנת לשמור על נוחות ובטיחות תוך התאמה מרבית.
אנו מספקים ציוד לבתי אבות תוך שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע כגון פיזיותרפיסטים, עובדים סוציאליים, מרפאים בעיסוק, אחיות ראשיות, רכזי תעסוקה ועוד.

מתוך ניסיונם של הצוות המטפל במחלקות הסעודיות והתנסות עם המוצרים. אנו לומדים מפיקים מסקנות משנים במידת הצורך. מתוך כוונה למצוא פתרון למגוון בעיות הושבה עובדים כיום בשיתופי פעולה עם הרשתות המובילות הרוכשות מאיתנו ציוד לבית אבות.

 

בין לקוחותינו:

  • רשת עמל
  • רשת משען
  • רשת בית בלב
  • רשת בתי אבות מוריה
  • אחוזת ראשונים
  • רשת עד 120
  • רשת בתי מרגוע
  • בית בכפר
  • רשת דור כרמל
  • מרכזי יום לקשיש בפריסה ארצית של מעל 250 בתי אבות שונים מצפון ועד דרום

ממציאים מחדש את המושג "ציוד לבתי אבות"

לרשותנו מגוון פתרונות לבעיות נפוצות למטופלים כגון:

פתרונות ליציאה לא רצונית או נפילה ממיטה סיעודית, בדמות ריפוד דפנות המיטה נגד הוצאת רגליים וחבטות מיותרות ממסגרת הברזל או העץ.

פתרונות לנפילה / התחלקות / יציבה רפויה ונטייה לצדדים או לפנים בכיסא הגלגלים - בכורסא גריאטרית או כיסא רחצה קיימות מספר חגורות תמיכה, נוחות לתפעול וידידותיות למשתמש. ניתן להתייעץ עם איש מקצוע או עם נציג החברה להתאמה מרבית.

דוגמאות נוספות לציוד לבתי אבות שאנו מספקים ללקוחותינו המוסדיים:

פתרונות רחצה למטופלים סיעודיים, כפפות מיוחדות לאחזקת הפולי וההליכון, פתרונות סניטריים וסטריליים כדוגמת: כפפות ייחודיות המונעות הוצאת זונדה, אובראולים נגד תופעת התפשטות והוצאת טיטולים וכיסויים אסטטיים מבד, עבור שקיות השתן.

ופתרונות לשיפור איכות החיים והקלה על מכאובים קלים ביום-יום, כמו: כריות כוסמת המוכנסות לחימום במיקרוגל ל 3 דקות. מוצר נעים ומפנק להקלה בכאבי גב וכתפיים שמאפשר שמירה על חום כרית החימום לפרקי זמן של כ-45 דקות.

 

שיתופי הפעולה עם בתי האבות בכל רחבי הארץ

שיתופי הפעולה עם בתי האבות בכל רחבי המדינה מאפשרים לנו להתאים את המוצר המתאים על ידי אבחון הבעיה ושיתוף פעולה צמוד עם מקבלי ההחלטות בתחומי ההושבה, התנועה, בהסתמך על עבודת שטח עמוקה, המסייעת לנו לייצר גם מוצרי מדף לשימוש שוטף ולשעת חירום במחסני הציוד של בתי האבות. עבודת המחקר שלנו בשטח, מאפשרת לנו גם לספק מענה של ציוד הולם גם באותם מקרים הדורשים התאמה אישית לפי מידה.

ללקוח הפרטי נמליץ להתייעץ עם אנשי המקצוע במחלקה הסיעודית ולאחר שקיבל המלצה על המוצר המתאים, לחפשו באתר בקטגוריה המתאימה ולבקשו מצוות הפיזיותרפיה או ריפויי בעיסוק של בית האבות אליו הוא משתייך.

תוך שלושה ימי עסקים המוצר יגיע עד לביתך או לבית האבות בו אתה שוכן ע"י חברת שליחויות מקצועית.

ציוד לבתי אבות - NaniCare

Summary
ציוד לבתי אבות
Service Type
ציוד לבתי אבות
Provider Name
NaniCare,
קיבוץ דברת, Telephone No.0502233155
Area
ישראל
Description
שלבי הזקנה של החיים, מאופיינים לצערנו בהסתברות גבוהה לקיומן של בעיות בריאותיות שונות, שעשויות אף להחמיר עם מעברו של הקשיש לבית האבות או לדיור המוגן, בשל קשיים נפשיים שעלולים לבוא יחד עם תהליך הקליטה במוסדות אלו. אנו בחברת NaniCare מספקים ציוד לבתי אבות תוך שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע כגון פיזיותרפיסטים, עובדים סוציאליים, מרפאים בעיסוק, אחיות ראשיות, רכזי תעסוקה ועוד.