מזרונים לפצעי לחץ

מזרונים לפצעי לחץ - נניקאר

פצעי לחץ הם תוצאה של בעיה באספקת הדם לאזורים השונים בגוף, הנגרמת עקב שכיבה ממושכת/ סטטית, או ישיבה ממושכת בכיסא גלגלים.

קבוצת הסיכון העלולה להיפגע מפצעי לחץ כוללת נכים, קשישים בעלי מוגבלות בתנועה, מטופלים בבתי החולים, מטופלים סיעודיים וכדומה. ללא טיפול ושחרור הלחץ מהפצע, המטופל לא יחלים והפצע יחמיר.

כיצד מטפלים בפצעי לחץ?

פצעי לחץ כואבים מאד ואם המטופל מקבל טיפול תואם מוקדם ככל הניתן, ניתן להעלים את הפצעים ולמנוע ע"י כך את הפגיעה עמוקה יותר בשריר או בעצם.

 

  • הטיפול בפצעי לחץ מבוסס על שמירת היגיינה ומניעת זיהום. חשוב לנקות את הגוף/ הפצעים כמה
    פעמים ביום ולחטא עפ"י הצורך.
  • תחבושות המכילות חומרים מיוחדים מסייעות בהגנה על פצע פתוח מפני זיהומים ובזירוז תהליך ההחלמה.
  • אביזרים "רכים" כמו כריות אוויר, כריות טמפור ודומיהם, מסייעים מאד בהקלה על הכאבים, אך הנפוצים ביותר לטיפול בפצעי לחץ הינם מזרונים.
  • שימוש במזרונים לפצעי לחץ מסייע לא רק בטיפול, אלא גם במניעה. ישנם סוגים שונים של מזרונים לפצעי לחץ לבחירתכם או עפ"י המלצת הרופא המטפל.

 

מזרונים לטיפול בפצעי לחץ - סוגים ויתרונות:

טרם נמנה כמה מהסוגים נציין רק כי טיפול מונע, טוב יותר וזול הרבה יותר מאשר הטיפול בפצע עצמו ולכן, מומלץ כי תקדימו את הטיפול עפ"י ההוראות המומלצות, ככל הניתן:

  • מזרון עם משאבה (דינאמי)
  • מזרון אוויר
  • מזרון בועות
  • מזרונים נוספים אחרים.

 המשותף לכל אחד מהסוגים של המזרונים לטיפול בפצעי לחץ, הוא פיזור משקל הגוף באופן שווה לכל אורכו, כך שזרימת הדם משתפרת ומגיעה לכל מקום בגוף בצורה מהירה וטובה יותר.

  • ישנן גם כריות לפצעי לחץ, המיועדות להקלה על הצוואר והגב

כיצד בוחרים מזרון לפצעי לחץ?

מובן כי מזרון לפצעי לחץ צריך להיות נוח למטופל, אך ישנם סוגים שונים וחשוב להכירם, כדי לדעת איזה מהם מומלץ ומתאים בדיוק למצב המטופל ודרגת הפצע.

מזרוני ויסקו: למטופלים בסיכון בינוני גבוה להיווצרותם של פצעי לחץ, מעניקים תמיכה מקסימלית בכך שהם מקבלים את תצורת גוף המטופל, מה שמבטיח תמיכה מלאה ושיפור זרימת הדם.

מזרוני אוויר שונים: למטופלים בעלי סיכון גבוה לפצעי לחץ שכן, אלו מורכבים מתאי אוויר גליליים המתנפחים ומתרוקנים לסירוגין, כך שחצי מהגוף נמצא באוויר ובכך מקל על הלחץ ושיפור מנח הגוף.

מזרוני אוויר ריאקטיביים: למטופלים עם דרגת פצע נמוכה / למניעת היווצרות הפצעים בכלל. אלו מזרונים אשר יודעים להתאים את עצמם לגוף המטופל, משפרים את זרימת הדם ומפחיתים את הכאב.

מדוע מומלץ לרכוש מזרונים לפצעי לחץ ב- NaniCare ?

  • לחברת NaniCare ניסיון של יותר מ- 20 שנה בתחום השיפור בתפקוד ובאיכות החיים של בני הגיל השלישי, כמו גם אנשים עם מוגבלויות שונות, אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים ועוד.
  • חברת NaniCare משקיעה רבות במציאת הפתרונות המיטביים
    למטופלים המגיעים, תוך מתן שירות אישי, מותאם על פי צורך ועם המון סובלנות וסבלנותו כבוד למטופל.
  • את המוצרים הייחודים שלנו, אנו מפתחים תוך שת"פ עם אנשי מקצוע מהתחום, אשר מסייעים בדיוק הבעיות ובמציאת המענה הנדרש, תוך התאמה ברמות הכי גבוהות שניתן.
  • אנו עובדים עם לקוחות פרטיים באופן אישי ועם לקוחות עסקיים גדולים כמו בתי אבות, בתי חולים, מוסדות ומעונות של משרד הרווחה ועוד רבים אחרים.

נשמח לסייע גם לכם בכל צורך.

NaniCare

Summary
מזרונים לפצעי לחץ
Article Name
מזרונים לפצעי לחץ
Description
פצעי לחץ כואבים מאד ואם המטופל מקבל טיפול תואם מוקדם ככל הניתן, ניתן להעלים את הפצעים ולמנוע ע"י כך את הפגיעה עמוקה יותר בשריר או בעצם. מובן כי מזרון לפצעי לחץ צריך להיות נוח למטופל, אך ישנם סוגים שונים וחשוב להכירם, כדי לדעת איזה מהם מומלץ ומתאים בדיוק למצב המטופל ודרגת הפצע.
Author
Publisher Name
נניקאר - ציוד עזר לקשישים ובעלי מוגבלויות
Publisher Logo