דיור מוגן סיעודי

אודותינו

בין אם מדובר במצב זמני או במצב מתמשך, קשישים סיעודיים זקוקים לעזרה רבה כאשר הם כבר לא יכולים לבצע בעצמם פעולות בסיסיות, כמו רחצה, שכיבה, התלבשות, שליטה בסוגרים ועוד. למרות שאנשים רבים מעוניינים לטפל בבני משפחתם בביתם על מנת שיוכלו להיות לצידם, זה לא תמיד אפשרי, בייחוד לאור העובדה שלא ניתן להתקין ציוד חירום רפואי בבית.

למרבה השמחה, אין זה אומר שקשישים סיעודיים אינם יכולים לקבל טיפול ועדיין להיות בקרבת בני משפחתם הודות למוסדות של דיור מוגן סיעודי שמטפלים בקשישים סיעודיים סביב השעון ומספקים להם את כל צורכיהם.

דיור מוגן סיעודי – המקום הטוב ביותר עבור בני משפחתכם

דיור מוגן סיעודי מהווה סביבה תומכת עבור קשישים סיעודיים שמתקשים לטפל בעצמם ולעשות דברים שהם יכלו לעשות בעבר בקלות. כדי לוודא שאתם משכנים את האנשים הקרובים אליכם במוסד בדיור סיעודי הטוב ביותר עבורם, חשוב שתשימו לב תחילה האם יש בו את כל המכשור והציוד הנדרשים עבורם. פעמים רבות קשישים סיעודיים חווים קשיים בביצוע של פעולות גופניות בסיסיות וגם זקוקים לטיפול רפואי מידי, ולכן חשוב שיהיה לצידם את הציוד הנדרש עבור המצבים הללו. בעת חיפוש של דיור מוגן סיעודי עבור בני המשפחה שלכם, וודאו שיש בחדרים במוסד, או סמוך אליהם, ציוד שיאפשר לטפל בהם בעת מקרי חירום.

לאחר מכן, חשוב שתוודאו שיש צוות רפואי מיומן במוסדות שאתם שוקלים אשר יודע כיצד לטפל באוכלוסייה הגריאטרית שזקוקה לטיפול סיעודי. דיור מוגן סיעודי טוב הוא דיור שיש בו צוות רופאים ומטפלים סביב השעון שנמצאים במוסד במשך כל שעות הבוקר והלילה וזמינים למתן סיוע חירום רפואי, או סיוע רפואי רגיל, בשעת הצורך.

קרבה לבני משפחה היא גם פרט חשוב במיוחד אצל מוסדות של דיור מוגן סיעודי. על מנת שהם יוכלו להיות קרובים אליכם ולהרגיש את התמיכה המשפחתית סביבם, חשוב שתחפשו מקום שיהיה בקרבתכם ושתוכלו להגיע אליו בקלות ולא אחת לתקופה.

מלבד הצדדים הפרקטיים של חיפוש דיור מוגן סיעודי, חשוב גם שתמצאו מוסד שדואג לא רק לבריאות גופם של בני משפחתכם, אלא גם לבריאותם הנפשי. לכן, מומלץ שתחפשו בית אבות סיעודי שיש בו פעילויות העשרה וגם חדרי טיפול שבהם הקשישים במוסד יוכלו ליהנות ולהעביר את זמנם בחברת אנשים בני גילם.

מציאת דיור מוגן סיעודי יכולה להוות הבדל עצום עבור קשישים הזקוקים לטיפול סביב השעון, ולכן חשוב שתתמקדו במאפיינים שהוזכרו על מנת שתוכלו להיות בטוחים שהאנשים הקרובים אליכם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר.

קרא עוד: כריות לפצעי לחץ | אביזרי עזר לקשישים