פתרונות שעושים הבדל

אודותינו

חברת NaniCare מתמחה בעיצוב ייצור ותפירה של אביזרים לנכים, בעלי מוגבלויות, קשישים וחולים סעודיים, חולים דמנטיים.

רקע ניסיון ומיקום גאוגרפי

החברה פועלת בקיבוץ דברת השוכן בעמק יזרעאל למרגלות הר תבור על כביש 65 כ10 דקות נסיעה צפונית לעפולה. החל משנת 2009. המוצרים שלנו נארזים ונשלחים בכל יום באמצעות חברת שליחויות בשל ההבנה של דחיפות המוצרים הם מגיעים אל הלקוח בין יומיים לשלושה ימי עבודה. ללקוחות מוסדיים ולהזמנות גדולות יותר זמן אספקה ממוצע הוא בין שבוע ל-10 ימים אולם במקרים רבים מגיע הרבה לפני. ניתן לייצר מוצרים בהתאמה אישית בתאום מראש ובהגעה אלינו לחנות המפעל.. לכתוב בווייז מגרש חניה דברת. כרית ויסקו כיסוי מגומם

ההתמחות שלנו היא בפתרון בעיות הושבה בכיסאות גלגלים – אנו מייצרים תוך הקפדה על תקני איכות בהשגחה ובפיקוח של משרד הבריאות, משרד הרווחה, ומשרד החינוך תוך שיתופי פעולה ועמידה בסטנדרטים מחמירים של אנשי מקצוע והקפדה על נוחות מקסימלית ופתרון מתאים לכל בעיה.

סקירה קצרה על פתרונות ומוצרים בייצור כחול לבן “גאווה  יזרעאלית” וישראלית כאחת

חגורות אבטחה למניעת נפילה מהכיסא, תמיכות של כריות לראש צוואר כריות לשיפור יציבה ותמיכה נגד נטייה קדימה ולצד בהתאמה אישית לכל סוגי כיסאות הגלגלים, מבחר הגבהות ותמיכות לרגליות כיסא הגלגלים, כריות ויסקו אלסטיות למניעת פצעי לחץ בזמן ישיבה ממושכת ללא תנועה בכיסא הגלגלים כולל קשירות ירכיים, כריות סהר ושיפוע לכל סוגי כיסאות הגלגלים אצלנו תוכלו לייצר כרית לפי מידה, מזרונים נגד פצעי לחץ, חגורות עמידות במים לכיסא רחצה, שקיות רשת אישיות לכביסה כמו גם למתקנים במוסדות ובתי אבות.

חגורות העברה לניוד קל מהמיטה לכיסא הגלגלים כמו גם לשימוש פיזיותרפיה להולכה בטוחה, מגני עקב, מרפק ושוקיים

פתרונות של אוברולים נגד התפשטות של חולי אלצהיימר ודמנציה, כפפות זונדה למניעת הוצאת זונדה או התפשטות. מגוון פתרונות נגד יציאה ממיטה סיעודית דוגמת סדין רשת, חגורת לופ למיטה, ווסטים למניעת יציאה מהמיטה, מפרדי ברכיים, מגבהי שוקיים לזרימת דם משופרת במיטה. תמיכות ידיים וסדים לכף היד. כריות בננה עם קל קר כמו כרית הנקה, כריות ספר תורה לתמיכה וייצוב הגוף בכיסא הגלגלים. וגלילים בקטרים שונים לריפוד הידיות לזרועות הידיים בכיסאות הגלגלים. המחירים שלנו נוחים מאד המוצרים מגיעים במהירות והפתרונות עובדים ברוב מוחלט של המקרים. כפפות זונדה

NaniCare מציעה פתרונות לשיפור איכות החיים לבעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות צרכים מיוחדים, תינוקות וילדים. בנוסף אנו עוסקים במתן מענה לאנשים בעלי תנועה בלתי נשלטת, הגורמת לתנועות בלתי רצוניות שמקשות הן על החולה והן על הצוות המטפל בו. הרפואה המודרנית המאפשרת תוחלת חיים ארוכה מביאה איתה התמודדות ארוכת שנים עם אוכלוסיה סיעודית מתבגרת ועמה צרכים הדורשים מענה ייחודי ומקצועי כאחד.

במוצרי NaniCare מציעים פתרונות לשיפור איכות החיים לבעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות מושקעת מחשבה רבה על מנת למצוא את הפתרון המתאים לשיפור איכות החיים לאוכלוסיות אלו, תוך התחשבות בסוג הפתרון, נוחות השימוש והמגע וחשוב מכל – מתן מענה אנושי ומכובד לאדם המשתמש.

ביכולתם של מוצרי NaniCare לשפר באופן משמעותי את איכות חייהם ותפקודם היומיומי של בעלי מוגבלויות. זהו תחום התמחות שנרכש תוך ניסיון עשיר, מקצועיות ואמונה כי במרכז העשייה שלנו נמצא האדם. פיתוח המוצרים נעשה בשיתוף פעולה צמוד עם שטח. אנו נפגשים עם אנשי המקצוע – אחיות ראשיות פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, גריאטריה, ומהחינוך המיוחד – ביחד אנו יוצרים פתרונות. הפיתוח של המוצרים הוא צורך שמגיע מהשטח ועובר בדיקות והתאמה תוך שיתוף פעולה הדוק עם אנשי המקצוע.

NaniCare משתפת פעולה עם למעלה מ-300 בתי אבות, מוסדות ומעונות של משרד הרווחה ברחבי הארץ, אשר נעזרים במגוון רחב של פתרונות ומוצרים המיוצרים עבורם בהתאמה אישית בין לקוחתנו נמנים מרכזי יום, בתי חולים, בתי אבות סיעודיים, מוסדות משרד הרווחה, מרפאים בעיסוק, ופיזיותרפיסטים וכן לקוחות רבים מהשוק הפרטי הפונים אלינו בהמלצת הפיזיותרפיה.

NaniCare אינו עסק רגיל, זהו תחום מלא באתגרים, המסבים סיפוק אישי רב. כל פיתוח חדש וכל פתרון לאדם נזקק הוא ניצחון קטן עבורנו וגדול עבור האדם המתמודד עם קושי.
מטרתנו לתת שרות מקצועי ואישי תוך שמירה על כבוד האדם והבנת  צרכיו.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ופניה. בכבוד רב, שגיא ואנט גלסמן.

שגיא גלסמן: 050-3233155
אנט גלסמן: 050-2233155
פקס: 04-6599429

nanicare4u@gmail.com
קיבוץ דברת ד.נ עמק יזרעאל  
19325

קרא עוד: אביזרי עזר לקשישים