כריות לכסא גלגלים ומזרונים

אנשים שעושים שימוש מאז ומעולם בכיסא גלגלים זקוקים לכל הנוחות בזמן שהם יושבים על כיסא הגלגלים על מנת לא ליצור לחץ על אברים אחרים. בנוסף הנוחות הזו על כיסא הגלגלים תאפשר שעות ממושכות של ישיבה מבלי גרימת נזק, והתנוחה של הכרית אף תשפר את היציבה ותאפשר פיזור של הלחץ באמצעות הכרית שמיועדת למושב הכיסא.

היום ידוע כי כריות לכיסא גלגלים יכולות להשפיע פלאים על מצבים רבים בהם אדם נזקק לכיסא גלגלים, ואלו מאוד מומלצות על ידי רופאים, אורתופדיים ואנשים שגילו את השינוי לאחר שישבו על כרית כששנים נמנעו מכך. הכרית יכולה לסייע למגוון של מצבים, היא נעימה ומאפשרת איכות חיים מקסימלית לכל אדם שנזקק לכיסא גלגלים.

היתרונות החשובות של כריות לכסא גלגלים

כרית זו יכולה להקל באופן משמעותי על אברי הגוף בזמן שהיא תומכת באברים שונים בגוף, עוד היא מסייעת בהטיה של האגן קדימה, מקלה על התמיכה באזור הראש, תומכת בכל עמוד השדרה ולרבות האזור התחתון, משפרת את תנוחת הישיבה, תומכת בברכיים, שוקיים וכפות הרגליים ומפזרת את כל הלחצים בצורה מיטבית כשלא כל הלחץ ייפול על איבר בודד.

כרית בהתאמה אישית

ישנם אנשים בעלי צרכים מיוחדים ולכן יהיה ניתן ליצור להם כרית מיוחדת לצרכיהם המיוחדים. כרית שתתאים לאורך האברים שלהם ולמבנה הגוף וגם לכיסא שהם עושים בו שימוש מתמיד.

כרית לפצעי לחץ

כריות רבות גם מסייעות במצבים של פצעי לחץ בכך שהן עונות על שני צרכים עיקריים כמו:

אופן היציבה על הכיסא וכן פיזור של הלחץ על כל האזור של האגן. יש לכריות אלה מנגנון נעילה מיוחד שמאפשר התאמה אישית ואינדיבידואלית לכל אדם, מנגנון זה מאפשר לשפר את היציבה ולהצליח לשלוט ביציבה עצמה. לכל אדם יש פער באברים מסוימים והכרית מתאימה את עצמה לפערים הללו.  הכרית למעשה מערסלת את תנוחתו של האדם ותומכת בו על מנת שירגיש את כל הנוחות המרבית.

ריפוי פצע הלחץ והקלה ביציבה ובתנוחה

מרגע השימוש בכריות לכיסא גלגלים מתחילים להרגיש את השינוי כשהשינוי המהותי מגיע לאחר חודש ימים. פצע לחץ, באם היה, נרפא ללא סימן ואפשר לשבת שעות ורכות על הכיסא בנוחות מלאה. אנשים רבים יספרו כי הכרית אפשרה להם שיפור ביציבה ובכל תנועה של הגוף, ושיפרה פלאים את תחושתם על כיסא הגלגלים.

למי הכריות הללו עוזרות?

כריות אלה יסייעו לכל אדם שנזקק לכיסא גלגלים באופן קבוע או אדם שזקוק לכיסא גלגלים באופן חלקי. אלו כריות שיהיו נוחות ויאפשרו שיפור ביציבה של כל אחד והן מומלצות לכל אדם ואדם.

קרא עוד: אביזרים לנכים | אביזרים לכיסא גלגלים