כריות לכיסא גלגלים

כריות לכסא גלגלים - NaniCare

כסא גלגלים נחשב לאחד העזרים המוכרים והנפוצים ביותר לסיוע במטופלים הזקוקים להתניידות ומוביליות.

לעיתים, הזמן בו אמור המטופל להיעזר בכיסא הגלגלים, ממושך, ועל מנת לאפשר לו נוחות מרבית מבלי להפעיל לחץ על מקומות או אוזרים שונים בגוף, אנו בנניקאר (NaniCare) מספקים למטופל אביזרי תמיכה נוחים אשר מסייעים לו בכך. זקוקים לכריות תמיכה לכיסא גלגלים? צרו קשר כעת, נשמח לסייע לכם בכל הדרוש.

 

איך יודעים אם זקוקים לכרית לכיסא גלגלים ?

בכל מקרה בו המטופל אמור להיעזר בכיסא גלגלים, מומלץ להשתמש בכרית לכיסא גלגלים, מעבר להענקת נוחות, לכריות אלו חשיבות גדולה בכמה תחומים: מניעת פצעי לחץ תוך חלוקה של משקל הגוף, מה שמאפשר זרימת דם טובה יותר ובנוסף מעניקה הכרית תמיכה לגב, צוואר, גב תחתון.

כך או אחרת, הישיבה על כיסא הגלגלים אינה נוחה במיוחד ולכן, גם אם אתם מעוניינים "רק" בישיבה נוחה, גם לכך מתאימות הכריות.

 

כריות לכיסא גלגלים – סוגים.

כריות אלו אמורות להיות נוחות ולייצר ישיבה נוחה בכיסא, אך יש כריות עם מטרה ספציפית לה הן מיועדות, כמו למשל:

  • כריות ביצים 7
  • כריות ביצים 10
  • כריות ויסקו.
  • כריות סהר ויסקו.
  • כריות עם קשירה.
  • כריות עם שיפוע הפוך.
  • כריות אגן.
  • כריות מתנפחות.

ככלל, הכריות מעניקות נוחות למטופל, אך בנוסף ואף חשוב מכך, מעניקות הכריות תמיכה לגב, הקלה בפצעי לחץ, הקלה לנשים הרות הסובלות מטחורים ועוד.

 

כיצד ניתן לרכוש כריות לכסאות גלגלים?

כיום, אין כל צורך במרשם רופא / פיזיותרפיסט עבור רכישת כרית תומכת כזו או אחרת, כל שעליכם לעשות הוא לצור עמנו קשר ולציין מהו הצורך שלכם.

גם אם אינכם בטוחים בסוג הכרית לה אתם זקוקים, אנו נסייע לכם באמצעות כמה שאלות פשוטות ונתאים לכם את הכרית הטובה ביותר, עבורכם.

אנו מזמינים אתכם להיכנס כעת לקטגורית החנות שלנו, לבדוק את הכריות המופיעות בלשונית המתאימה וגם בקטלוגים. אנו בטוחים כי תמצאו את הכרית אשר אתם מבקשים, במידה ולא, עדכנו אותנו ונבדוק כיצד ניתן לספק לכם את הכרית הדרושה.

 

היכן קונים כריות לכיסא גלגלים?

באמצעות חיפוש מהיר ברשת, תוכלו להעלות רשימה ארוכה של ספקים / חנויות / חברות המשווקות כריות לכיסאות גלגלים, אך אצלנו ב- NaniCare תיווכחו לגלות כי אתם מקבלים יותר, הרבה יותר, שכן, אנו מעניקים שירות מלא תחת קורת גג אחת.

אצלנו תוכלו למצוא כל אשר אתם מבקשים בכל הקשור לאביזרים ולמתקנים לאנשים מוגבלים כמו: חגורות תמיכה שונות, כסאות גלגלים ואביזרים נלווים- מאחזים לנהיגה, מקלחת, קריאה, ציוד פיזיותראפי, מזרנים שונים ועוד.

חברת NaniCare מעניקים שירות וציוד עזר לנכים ובעלי מוגבלויות בבתי חולים, בתי אבות, פיזיותרפיסטים מוסדות של משרד הרווחה ועוד וגם באופן פרטי.

הציוד שלנו איכותי במיוחד ועובר מבחני תקינה מחמירים ביותר על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר שניתן.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,

נני קאר (NaniCare)

Summary
כריות לכיסא גלגלים
Article Name
כריות לכיסא גלגלים
Description
בכל מקרה בו המטופל אמור להיעזר בכיסא גלגלים, מומלץ להשתמש בכרית לכסא גלגלים, מעבר להענקת נוחות, לכריות אלו חשיבות גדולה בכמה תחומים: מניעת פצעי לחץ תוך חלוקה של משקל הגוף, מה שמאפשר זרימת דם טובה יותר ובנוסף מעניקה הכרית תמיכה לגב, צוואר, גב תחתון.
Author
Publisher Name
נניקאר - ציוד עזר לקשישים ובעלי מוגבלויות
Publisher Logo