חגורת בטיחות לכסא גלגלים

חגורות לכיסא גלגלים - NaniCare

חברת NaniCare מקיבוץ דברת שבעמק יזרעאל מתמחה בייצור ושיווק של אביזרים לנכים ולגיל השלישי.

יתרונותיה הבולטים של החברה בתחום שיווק עזרים לגיל השלישי ולבעלי מוגבלויות, הן להלן:

  • החברה פועלת בהצלחה כבר 14 שנים (משנת 2008) וצברה ניסיון עשיר בהתאמת פתרונות ניוד ושיפור איכות חיים בקרב אנשים בעלי מוגבלויות שונות, אשר זקוקים להתאמת האביזרים השונים לצרכיהם הספציפיים.
  • בין לקוחותינו, כ-300 מוסדות ידועים ומובילים ברחבי ישראל ואנו משתפים פעולה כבר שנים, עם רשתות ובתי אבות סיעודיים, בתי חולים, מוסדות לבריאות הנפש, מוסדות גריאטריים כמו גם מעונות משרד הרווחה והחינוך לילדים נוער ומבוגרים, בתי ספר לחינוך מיוחד ועוד.
  • בתוך הקטגוריה הרחבה של בציוד עזר לגיל הזהב ובעלי מוגבלויות, יש לנו הבנה גדולה וידיעה, במציאת פתרונות משלימים לכסאות הגלגלים שהינם כורח המציאות עבור רבים כל כך מקרב האוכלוסיה. אנו משווקים מגוון אביזרים משלימים לכסאות גלגלים, כדוגמת: חגורות בטיחות לכסאות גלגלים - למניעת נפילות, תמיכות גב לכסא גלגלים, הגבהות וריפודים מבדים נושמים ואורתופדיים כמו ויסקו אלסטי.
  • תחום נוסף בו מתמחה חברתנו הוא, פתרונות מיגון למיטה הסיעודית והפיכתה לסביבה בטוחה ונוחה יותר.

במאמר זה נסקר מעט בהרחבה את נושא החגורות בטיחות לכסא גלגלים

ובכן, אחד המקומות המקשים על הטיפול בבעל המוגבלות תנועה, הוא המקלחת.

ישנם מספר גורמים שיכולים לסכן את המטופל בפעולה יומיומית זו. הראשון הוא, מעבר מכסא גלגלים רגיל אל כסא המקלחת, היות ובסביבת המקלחת ישנה רטיבות ואדים אשר מהווים סיכון מתמיד להחלקה ונזק. לצורך כך ישנם פתרונות שנקראים חגורות העברה והם מיוצרות בהתאמה אישית.

לאחר שהעברנו מכיסא הגלגלים לכיסא המקלחת קיים תמיד החשש התמידי להחלקה ו/או נפילה קדימה של הגוף כתוצאה מתנועות לא רצוניות או בתגובה למגע עם המים. על מנת לספק הגנה מרבית בזמן המקלחת יש ראשית לבחור כסא מקלחת שיתאים. לצורך כך קיימים בשוק מספר סוגים של כיסאות ייעודיים למקלחת ולשירותים.

חברתנו מייצרת מספר דוגמאות של חגורות בטיחות לכיסא מקלחת לנכים תוך שימוש בחומרים עמידים למים והתאמה מרבית ללקוח עם אפשרויות סגירה מלפנים בקליפס באזור החזה ו/או בצורה הפשוטה והנוחה ביותר קליפס שנסגר מאחור.

במקרים בהם המטופל סובל מעודף משקל קיצוני נמליץ על חגורת בטן עם בסיס רחב יותר לתמיכה מרבית.
אתם יותר ממוזמנים לשאול את אנשי המקצוע שאתם מכירים על חגורות בטיחות לכיסא מקלחת לנכים.

חברתנו מקיימת שיתופי פעולה מקצועיים עם אנשי מקצוע מכל התחומים:

  • אחים ואחיות ראשיות
  • מנהלי מוסדות סיעודיים
  • רופאים
  • פיזיותרפיסטים
  • מרפאים בעיסוק רכזי תעסוקה ועובדות סוציאליים

אנו כמשווקים של חגורות לכסאות גלגלים, תמיד ננסה להבין את הבעיה ומה רוצה איש המקצוע לפתור ואחר כך נייצר דגם שיתאים כמו כפפה ליד הלקוח. לכם הלקוחות הפרטיים, אנו ממליצים להתייעץ קודם כל עם אנשי המקצוע שימליצו לכם תמיד על המוצר הכדאי והמתאים ביותר. אנחנו כאן לכל שאלה ובירור ונשמח לעזור.

לסיכום אם את/ה מחפשים חגורת בטיחות לכסא גלגלים, חגורת העברה למקלחת, פתרונות הגבהה לכסא גלגלים ועוד מגוון עזרים לכסאות גלגלים, פנו אלינו לייעוץ והכוונה.

אנחנו מאמינים בפתרונות קטנים שיוצרים שינויי גדול.

קרא עוד: אביזרי אמבטיה לנכים | כריות לפצעי לחץ | אביזרים לכסא גלגלים