בית אבות סיעודי בדרום

צור קשר

מבוגרים רבים נאלצים להתמודד עם מחלות ולעתים מחלות שמצריכות השגחה סביב השעון. אלו מצבים בהם שוקלת המשפחה של הקשיש את מעברו מביתו לבית אבות סיעודי שיכול לסייע לו במצבו הספציפי ולהעניק לו את כל התנאים לו הוא צריך.

גם באזור הדרום יהיה ניתן למצוא מספר של בתי אבות סיעודיים שמכילים את הקשישים שנמצאים במצב סיעודי ונחוץ להם כל הטיפול הצמוד שמסייע להם בכל פעולה יומיומית, באוכל, בציוד, נטילת תרופות, בניידות ועוד. אזור הדרום שכולל ערים דרומיות רבות, כמו אשדוד באר שבע ועוד, מיועד לקשישים שגרו בעברם באזור או לכל אחד שרואה לנכון לעבור לבית אבות סיעודי בדרום שהוא מומלץ ושיכול לספק מענה מושלם עבור הקשיש.

איך נקלטים לבית אבות סיעודי בדרום?

כל קליטה של אדם אל בית אבות סיעודי צריכה לעבור דרך ביטוח לאומי שמאשר כי אכן האדם עומד בקריטריונים של אדם סיעודי וכך ביטוח לאומי יכול לסייע בעלויות של בית האבות הסיעודי. לקראת המעבר של הקשיש למסגרת תומכת כמו בית אבות סיעודי, הן למשפחה והן הקשיש מקבלים עזרה של פסיכולוגים ועובדות סוציאליות שמסייעים בהכנה לקראת המעבר ובתהליך המעבר עצמו. מדובר בהליך לא פשוט כלל עבור הקשיש והמשפחה, לכן הכל נעשה ברגישות ובהתחשבות בכבוד הקשיש והמשפחה.

בית אבות סיעודי של רשת בתי אבות “נאות אבי”

בדרום הארץ תוכלו למצוא בתי אבות סיעודיים של רשת נאות אבי. נאות אבי ידועים בשמם הטוב, במסירות שלהם ובמקצועיות של כל צוות המטפלים. דיירים רבים שנמצאים במצב סיעודי או קשישים תשושי נפש מקבלים את כל היחס החם והמשפחתי, את הטיפול הרפואי הצמוד סביב השעון ולכולם מוענקת התחושה שזה בית עבורם והצוות הוא משפחה.

קרא עוד: אביזרי עזר לקשישים